Vés al contingut (premeu Retorn)

Notícies del lloc
Aprovació del Pla de Recerca de Doctorat:"Contribution to the Traffic Engineering in Wireless Mesh Networks"
Pla de Recerca: "Joint access-backhaul mechanism in 5G cell-less architectures" per Rakibul Islam Rony
Us informem de la defensa del Pla de Recerca: Joint access-backhaul mechanism in 5G cell-less architectures. Estudiant: Rakibul Islam Rony. Directors: Elena López Aguilera i Eduard Garcia Villegas del Programa doctorat d'Enginyeria Telemàtica.
Aprovació del Pla de Recerca: "Management of Resources under Priorities based on Squattin-Kicking Strategy for Multiclass NFV Problems"
Autor: Ahmed Mohamed Abdelaty Elmekkawi Hamouda. Directors: Xavier Hesselbach Serra i José Ramón Piney Da Silva
Aprovació del Pla de Recerca: "Contribution to Autonomus Satellite Communication Networks: The Internet of Satellites"
Autor: Juan Adrián Ruiz de Arzúa Ortega. Directors: Anna Calveras Augé i Adriano José Camps Carmona
Defensa Pla de Recerca: Enhancement of vehicular adhoc networks using machine learning techniques and privacy de Leticia Lemus Cardenas
Us informem de la defensa del Pla de Recerca: Enhancement of vehicular adhoc networks using machine learning techniques and privacy Estudiant: Leticia Lemus Cardenas. Directors: Mónica Aguilar Igartu i Ahmad Mohamad Mezher del Programa doctorat d'Enginyeria Telemàtica.
Un article d'ENTEL dins els 20 més citats en el període 2006-2016
El professor Xavier Hesselbach és co-autor d'un dels articles més citats entre els publicats per investigadors de la UPC
Tutorial de NS-3 a l'EETAC
En Le Tian ens ofereix un tutorial sobre NS-3 a l'EETAC