Accions del document

El professor del Departament, Xavier Hesselbach, nou secretari acadèmic de l’ETSETB

El passat 6 d’octubre de 2010, el professor del Departament Xavier Hesselbach va ser nomenat nou secretari acadèmic de l’ETSETB. Fins ara, aquest càrrec l’havia ocupat el també professor del Departament, Josep Pegueroles.

Altres professors del Departament que actualment formen part de l’equip directiu de les escoles on el Departament imparteix docència són els següents: Anna Calveras (sotsdirectora de relacions amb les empreses de l’ETSETB), Rafael Vidal (secretari acadèmic de l’EPSC), Elena López (sotsdirectora cap d’estudis de l’EPSC) i Rafael Morillas (sotsdirector cap d’estudis de l’EPSEVG).

darrera modificació: Octubre 2010

Notícies

RSS RSS  Accessibilitat  Avís legal   Departament d'Enginyeria Telemàtica. ENTEL.