Acciones de Documento

Darreres lectures de tesi d’estudiants del programa de doctorat en enginyeria telemàtica

El passat 7 d’octubre es va celebrar la lectura de la tesi doctoral de Joan Triay, titolada “Architectures and protocols for sub-wavelength optical networks: contributions to connectionless and connection-oriented data transport”, dirigida per la professora Cristina Cervelló.

D’altra banda, el passat 20 d’octubre es va dur a terme la lectura de la tesi doctoral de la professora Enrica Zola, titolada “Contributions to the planning of the layout and handover in cellular networks”, dirigida pel professor Francisco Barceló.

Totes dues tesis doctorals van ser valorades amb la qualificació d’excel·lent cum laude.

Última modificación: Noviembre 2011
RSS RSS  Accesibilidad  Disclaimer   Department of Telematics Engineering. ENTEL.